Idag är en sändär skit dag !

Som ni alla kanske itne vet så gick min telefon sönder i fredags på fyllan. det var andra gången den här jävla telefonen har gått söder. Men nu är jag inte arg över det utan nu blev dom där hemma så jävla arg och man fick sig en ... "Tro inte att vi kommmer betala den här" bla bla bla ! helt ärligt så orkar inte jag nå mer ! Jag ska ställa upp på alla hela tiden , köra hit och köra dit men frågar man om en liten grej så är det som om att hela världen går under ! Vill bara hemifrån nu och slippa allt ! vill ha mitt eget och mina "regler" att inte andra ska bestämma ! nu gapas det om att man inte plockar undan efter sig och att det är samma sak som om att jorden går under ! Vi kanske syns ganska så snart ändå farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0