- En bättre dag !

Idag , några dagar efter mitt uttal så känns det mycket bättre ! & det är tack vare att jag har min älskade familj och vänner ! Skulle aldrig klara vardagen utan er ! <3
I helgen var det en nykter sådan ! Hjälpte en vän att flytta & det gick skit bra! :) körde med släp efter bilen för 3 gången typ ;) men det gick bra det med , jag tänkte ungefär som lastbil med släp. Hörn mot hörn ! :)
Måste säga att det var en lyckad helg!
Nu blir det sängen för min det för imorgon ska jag till komvux och kolla om det finns nå mer roliga utbildningar till 2012 , tänkte att man kanske kan plugga medan man jobbar ! Fast egentligen vet jag inte vad jag vill göra! Men men , XOXO
- Godnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0